TORO Workman HDX Diesel 2WD/4WD

 

Udělejte více práce s jistotou, každý den

Nový TORO Workman® HDX je navržen pro Vaše nejtvrdší pracovní nároky – od předního nárazníku po zadní nárazník a vše, co je mezi tím. Jednotlivé naddimenzované komponenty poskytují nejvyšší celkovou nosnost ve své třídě a připravenost pro nejtvrdší výzvy.

 

Nesporný komfort při jízdě

Nezávislé přední odpružení tvořící dva dvojité rámy tvaru A s protilehlými dvojitými vinutými pružinami a tlumiči poskytují 14,6 cm vůle předního odpružení. Zadní odpružení představuje zadní nosná náprava DeDion se dvěma listovými pružinami a tlumiči, které poskytují 7,6 cm vůli odpružení.

Zadní nosná náprava DeDion

Zadní nosná náprava DeDion je technologií pocházející z automobilového průmyslu, která izoluje motor, převodové ústrojí a hlavní rám od všech působících sil nákladu, což eliminuje nápor na tyto hlavní komponenty. Její konstrukce profilu I poskytuje výbornou schopnost si poradit s vertikálním zatížením. Přesně pro stejný důvod je I profil extenzivně využíván ve stavebnictví.

Převodovka

Zadní převodovka s rozvodovkou přímo spojená s motorem, pohon tandemové nápravy. Třírychlostní synchromesh (synchronizace řazení) – pouze rychlosti vpřed, řazení H-shift s vysokým a nízkým rozsahem rychlostí, šesti rychlostmi vpřed a dvěma vzad. Zvětšená skříň převodovky (2x), velká nádrž na hydraulický olej se sítkem na výstupu a externím filtrem.

Systém pohonu všech čtyř kol

Sepnutí pohonu všech čtyř kol je plně automatické. Systém 4WD je obousměrný (vpřed i vzad).

Hydraulika

Čerpadlo s výkonem 15 l/min poskytuje hydraulický průtok pro posilovač řízení a zdvih korby nebo pohon příslušenství. Ve standardu je navíc k dispozici dodatečný okruh hydrauliky s průtokem 30.3 l/min při 2000 psi pro pohon pestré škály příslušenství.

Zadní závěs

Ocelová konzola závěsu je přišroubována k zadní nosné nápravě DeDion. Na upínací desce je otvor pro čepový nebo kloubový závěs a dva otvory pro bezpečnostní řetěz. Maximální zatížení na závěsu: 272 kg. Maximální hmotnost přívěsu: 1587 kg. Přívěsy s hmotností převyšující 680 kg musí být vybaveny samostatnými brzdami.


Technické parametry

  • Nosnost až 1279 kg.
  • Posilovač řízení.
  • Hydraulické vývody (rychlospojky).
  • Vyklápění korby dvěma hydraulickými válci z místa obsluhy.
  • Osvětlení přední i zadní včetně brzdového světla.
  • Odpružení náprav nezávislé.
  • Počet rychlostí: 6 H/L vpřed synchro. Vzad 2 H/L.
  • Rychlost vpřed: 3 rychlosti + Hi/Low (celkem 6), max 31,9 km/h.
  • Rychlost vzad: 1 rychlost + Hi/Low (celkem 2), max. 11,6 km/h.
  • Kola: Přední 20x9x-12, zadní 24×12-12.
  • Tachometr, ruční plyn.

Příslušenství:

  • Zadní vývodový hřídel, 540 ot./min.-1, poháněný mechanicky.
  • Postřikovač TORO 757 litrů s nízkým těžištěm s membránou…… čerpadlem a odnímatelnou řídící skříňkou. Tři sekce, celkem 5,6 m.
  • Rozmetadlo Vicon – Rozmetadlo s ručkou a polyesterovým zásobníkem o objemu 0,396 m3 a nosností 340,5 kg. Pracovní záběr 1 – 14 m.
  • Diskové rozmetadlo Dakota(výhradní zastoupení Profigrass s.r.o.)
  • TORO Topdresser 1800 – Štěrbinové rozmetadlo ovládané z místa obsluhy. Objem 0,504 m3, nosnost 541 kg. Pracovní záběr 152 cm. Hydraulické válce Workman pro zdvih korby jsou využity pro zdvih rozmetadla.
  • TORO Topdresser 2500 – Štěrbinové rozmetadlo tažené, ovládané z místa obsluhy. Objem 0,7 m3. Pohon všech kol. Elektricky ovládané hydraulické brzdy.
  • Pevná Deluxe kabina s ROPS rámem.
  • Polyetylenová stříška s odvodněním.
  • Čiré nárazuodolné akrylátové sklo s možností sklopení.
  • Pracovní světla: Skládají se ze dvou předních a jednoho zadního, upevněných na rámu ROPS.